"På nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd"

Även tisdagen har flytit på relativt bra. Har haft en otroligt intressant föreläsning. MKV är grymt intressant!
Liftade med syrran hem och efter det har jag mest suttit nere hos henne och sett på Sex and the city-filmen, sett på teve och ätit popcorn.
-----------

Som det ser ut just nu kommer jag få göra mer än att bara plugga i framtiden. "Dryga ut CSN-kassan" har tagit ett steg längre. Fick ett väldigt positivt svar på mitt viktiga mail idag.
Såhär lyder svaret:
Lisa, hej!
Visst kommer jag ihåg dig. Jag gör det mycket väl.
Jag har semester den här veckan, men låt oss ses endera dagen när det passar oss båda. Antingen ringer du - ---------- - eller också ringer jag dig.
Hilsen
Rolf
Jag säger inget mer om det ännu. Återkommer efter mötet nästa vecka och berättar mer. Men tro mig när jag säger att det är någonting bra och en otrolig chans.
------------

Glömde berätta att jag igår beställde min första tidningsprenumeration någonsin. 13 nummer av Digital Foto kommer att dimpa ner direkt i min brevlåda. Min syster kallade det för vuxenpoäng.
------------ 

Okej, jag trodde att jag skulle slippa säga det här men Lasses nya låt är så inihelvetejävlabra!! Jag har försökt att undvika den mest för att jag redan hade intalat mig själv att det var dålig. Lasse är liksom inte bra längre, har jag försökt säga till mig själv. Men så förstör syrran det genom att dra på den. Och redan efter en halv genomlyssning. Jag är fast. Efter de första sekunderna faktiskt.
Syntar, Lasse, syntar!! Det är helt otroligt!
Det låter inte alls som hans tidigaste låtar, de som liksom är oslagbara, men detta är bra mycket bättre än han gjort på länge. Jag struntar i att det är några släng av plagiat. Det är Lasse. Det är syntar. Det är görbra.
Om skivan är minst lika bra som denna låt så kommer jag bli så illa tvungen att köpa biljetter till spelningen i LLA.
Skivan släpps förresten 21 september. Hint, hint. 
-------------

Äntligen har jag fått igång min egen Spotify. Så nu slipper jag blockera älsklingens. 
Så babe, du behöver inte fixa låten åt mig, jag kan lyssna på den om och om igen på Spotify istället.
-------------

Imorgon är jag ledig. Det enda jag har inplanerat är en fika med Jessica. Sedan får vi se. 

Nu ska jag lyssna på Lasse en gång till, sen kanske sova. 

Puss, hej.  

: Jag får liksom ingen ordning på mitt liv. Det kan vara så förfärligt. Det kan vara så bra :

Kommentarer
Postat av: robin

ok, då vet jag =D men det ær tyværr redan førsent =P

2009-09-09 @ 07:13:04
Postat av: Emma

"Det var två älgar som var ute och flög..." Kommer du ihåg? :)

2009-09-12 @ 15:10:01
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: Ms Smith

Kan inte du bjuda in mig till Spotify?

2009-09-13 @ 00:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0