Tydligen kan vi inte musik

Har precis kommit hem från stan. Efter ett musikquiz på Score.
Jag fattar inte hur vi geeks kunde komma sist. Vi kunde ju varenda fråga (eller nåt). Det kändes ju så bra.
-----------

Jag hade ingen lust alls att gå dit tidigare idag. Det har varit ordentligt pissväder hela dagen och att stanna hemma framför teven kändes väldigt lockande. Men eftersom jag redan hade investerat i en drinkbiljett så gick jag ändå.
Två glas vin för ingenting kändes rätt okej ändå.
----------

Efter quzet sprang jag iväg till Hemköp fyra minuter innan de stängde. Efter det följde jag med Linn och några till till McDonalds för lite käk.
Nu är jag hemma och det känns grymt skönt att vara hemma i nådig tid.
Imorgon ska jag vara nyttig och städa lägenheten, diska, utföra en del ärenden åt syrran och kanske ta en sväng till Bergvik. På kvällen väntar tjej- och killkväll.
-----------

"Inferno kom för första gången i föreningens historia i mål med sin likkista till flotte. Det firas på Captain Morgan-vis" stod det i NWT idag. Det tyckte jag var otroligt roligt.
Är vi bäst eller är vi bäst?

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0