Tjejkväll är en ljudlig kväll

Jag har precis kommit hem från en tjejkväll på Fagottgatan.
Ikväll valde Inferno och KRAMA att dela upp sig i tjej- och killkväll för att... tja, bara var tjejer och killar med allt vad det innebär. Det var dresscode klänning (för oss tjejer alltså, killarna "någonting manligt").
Det var en helt okej kväll. Knytkalas och en hel del vin. Och en typ av "sanning och konsekvens" som var alldeles för personlig för ett gäng som kännt varandra alldeles för kort tid.
---------

Jag tog samma buss som de resterande 31 tjejerna men valde att hoppa av vid min egen hållplats och skippa en kväll på Ankan. Mest för att jag är sliten och för att jag har varit på Ikea idag. Där blir det alltid dyrare än vad man har tänkt sig.
Åkte dit för att köpa en ram, men kom hem med tre. Så nu ska fanimej mitt projekt bli klart!
Dessutom inhandlades bland annat en dörrmatta, några fina burkar och en påshållare.
---------- 

Jag tror att detta var sista kvällen med gänget innan finsittningen nästa helg. Det är en beachfest kvar imorgon men jag är inte så sugen. Just ikväll. Imorgon kan jag ju ha ändrat mig.
----------

Imorgon ska jag göra allt jag tänkte göra idag men inte riktigt hann med. Jag ska diska, städa och köpa svart färg till två ramar. Så ska alla resterande bilder skrivas ut och upplägget för projektet ska färdigställas. Om ni inte vet vilket projekt jag pratar om så får ni veta det så småningom. Dokumentation kommer. Hursomhelst så kommer det bli superbra.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0