Sjukling i kvadrat

Jag mår urkasst.
Jag har fantastiskt ont i varenda led och muskel i kroppen. Halsen hindrar mig från att tala och just nu fryser jag som ett dussin isbjörnar i Napolen. (Höhö, lite av humorn finns dock kvar).
Jag har sovit i stort sätt hela dagen idag. Vilket har gjort att jag har missat ett seminarium och låtit mina grupp-kamrater göra klart arbetet.
Idag har jag levt på febernedsättande och varm oboy. Inte ens coockin som jag fick av syrran igår har jag fått i mig. Då är det illa.
-------------

Jag har en obligatorisk föreläsning och vår redovisning imorgon men jag kommer inte ta mig dit. Jag känner det redan nu.

Men jag får väl skylla mig själv när jag springer barfota i ett september-kallt Malung.
-------------

Helgen blev för övrigt toppen. Vad jag har saknat spelkvällar med Flanders och Martin.
Jag var sååå nära att vinna men så gaddade alla ihop sig mot mig och sabbade för mig med de dumma nya reglerna som de kommit på. Så nej.
Martin har iaf lagt upp roliga bilder på FB.
-------------

Jag har suttit vid datorn i en kvart nu och jag är helt slut i huvudet. Nu ska jag decka i sängen. Som så många gånger tidigare under dagen.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0