Nolla blir etta

Vinet är inköpt, klänningen är framplockad och sväng-musiken dunkar i bakgrunden.
Jag är snart redo att dra mig hem till Stina på förfest innan vi drar vidare till BMB och finsittningen.
Jag är inte speciellt sugen men jag ska försöka göra det bästa av det ändå.
------------

Denna sittning har jag bestämt att jag åtminstone ska komma ihåg dagen efter. Och inte dansa på borden. Som i kära Örebro.
Jag ska även ta mig hem till min egen säng. (Alternativt till en säng i Kristiansand). 
Det har jag liksom bestämt.
-------------

Klockan börjar bli mycket och jag har inte tid att skriva mer. Ska istället försöka få på mig klänningen. Hoppas på det bästa.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0