En liksäck med piratflagga

Jag mår lite bättre idag. Lite.
Men jag tror jag börjar bli förkyld. Jag med.
---------

Idag har jag avklarat en lektion i skolan. Den var inte speciellt ansträngande då vi bara såg en film. Som ska diskuteras på torsdag.
Sedan åkte jag ner på stan och hämtade två av mina nya tavlor. De blev riktigt snygga om jag får säga det själv. Mitt projekt börjar bli redo att sättas i verket, helt enkelt.
Efter det var det bara att skynda hem för att byta om och kasta i sig lite mat innan det var dags att träffa de andra nollorna på torget. Flottbygge stod på schemat.
Våran Geeks-grupp var otroligt slimmad idag men jag tycker vi klarade oss bra ändå. Som tur var hade vi "bara" ansvar för dekorationen, flaggan och årorna.
Just nu ser vår flotte mest ut som att någon slängt ner en död människa i en svart plastsäck och tejpat igen den ordentligt. Och sedan av någon anledning lagt ner säcken i en vit rotting-hylla från Myrorna.
Ska bli spännande att se hur det går på racet imorgon.
Jag lägger ut en bild på vår fina flotte sen när den är helt färdig.  
----------

Jag har ingen lektion imorgon så jag ska ta en tripp till Solareturen för att försöka hitta ett beslag till min kista. Och färdigställa min outfit till imorgon kväll. Då slår Inferno-piraterna till på allvar!

Nu har jag tröttnat på dåliga teveprogram, så jag går och lägger mig och läser istället.

Puss, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0