Ugly Betty, Housewives, Christine och...

Brothers and sisters!!! Jag hade helt glömt bort Brothers and sisters.
Från och med nu tycker jag om tisdagar igen.
------------ 

Idag har jag haft den mest värdelösa föreläsningen hittills. Det fanns liksom inte en chans att hinna med i lärarens tempo... För en gångs skull tackar jag för Power Point-presentationer som kan läggas upp på nätet.
------------

Nu har jag bestämt mig. Det blir inget Göteborg för mig denna helg. Det är synd. Men om jag hade åkt nu hade det blivit alldeles för lite tid åt att umgås med mina boys och mina kära gamla vänner Isa och Ida.
Jag åker istället den 23e. Då kan jag åka redan på torsdagen och stanna till måndag om jag känner för det. Det blir så mycket bättre.
Så då är jag bokad.
-------------

Mitt element här hemma verkar vara helt stendött. Det är inte skoj för det är snorkallt.
Måste ta tag i det. Minusgraderna har inte kommit än men tänk när de väl gör det.. Då lär jag ju frysa fast.

Nu ska jag krypa ner under täcket och filten.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0