Ode to CK

Min nya fina specialgjorda almanacka damp ner i mitt brevinkast idag. Toksnygg!
Det är en liten hyllning till Christian Kjellvander, kan man väl säga.
På framsidan står det inte något så tråkigt som "År 09/10" eller liknande. Istället skrev jag dit "Touch these days and I´ll kill you" från hans underbara låt When the mourning comes.
Det var väl lite fyndigt, eller hur.
På insidan, ovanför mina personuppgifter står det:
"The Road
Christian Kjellvander
I love you like a song. I could play you all night long".
Mest för att den texten säger så mycket. Och gör mig på bra humör.
I övrigt är den svart och vit.
Äh, jag lägger in en bild helt enkelt. Längre ner.
-------------  

I övrigt hade jag en underbar helg. Trots att det inte blev någon inflyttningsfest eftersom jag inte kände mig helt frisk fortfarande och inte ville riskera att bli ännu mer dålig. Har inte tid att vara sjuk längre.
Men älsklingen kom hem och överraskade mig redan på torsdagen och sedan har han hjälp mig fixa en massa här i lägenheten. Det hela avslutade vi med god mat och dricka på Vedugnen.

------------- 

Denna måndag är ingenting att tala om. Jag har plockat och försökt plugga. Finns inget mer att säga om det.
Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen efter över en vecka i sjuksängen.

Nu är det dags att sova.

Puss, hej.


Hyllningen till min husgud Christian Kjellvander. Både
snygg och praktisk.



Min fotovägg har fått en liten början. Nu är
det bara att börja fylla på.

 
Mina nya fina hyllor ovanför teven. Allt tack vare älsklingen.


Kommentarer
Postat av: älsklingen

happ, men kvar på hyllan fick man inte vara minsann, passar väl inte vid fototillfällen=P



Ser dessutom ut som jag skruvat upp hyllan snett men jag tror det är tvn som är sned =D

2009-10-06 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0