Fasaden fortsätter rasera

Jag tänker inte försöka inbilla någon om att jag mår bra just nu. För det gör jag inte.

Det är mycket som händer imorgon. Jag ska till min nya sjukgymnast för första gången här i Karlstad. Jag hoppas att hon är ung och fortfarande tycker om sitt jobb. Hon heter Emma och det låter ju ung, eller hur.
Joxen ska också till läkaren imorgon. Eller bilprovningen som det heter i hans värld. Om pappa kommer ihåg det vill säga. Jag har inte alltför höga forhoppningar.
Imorgon ska vi även göra klart enkätuppgiften och redovisa den som sista grupp för dagen. Denna gång kommer jag ta ett steg tillbaka och låta de andra sköta snacket. Jag är inte riktigt up for the job.

Nu ska jag ge upp denna dag som aldrig verkade vilja ta slut. Nu ska jag istället lägga mig i sängen och oroa mig för morgondagen.

Thåström - Ingen neråtsång 
                   Hjärter Dam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0