Du hänger kvar Lasse men tråden är skör

Jaa. Det här med Winnerbäck, ja.
Jag och syster startade kvällen nere hos henne med ett glas vin innan vi gick till Vedugnen och mötte upp Frida och Jessica, käkade lite gott och laddade.
Konserten då?
Ja, jag kan väl säga så att jag inte har gjort slut med Lasse riktigt än.
Spelningen var bra, men inte mer än så.
Som vanligt var det alldeles för få äldre låtar (med äldre menar jag dem som kom innan Singel).
Men jag höll på att ramla av stolen när han äntligen spelade Varning för ras. Som jag har väntat.
Att han dessutom INTE spelade Kom änglar gjorde ju allting mycket bättre. Såå många som måste ha gått därifrån oerhört besvikna över det. Mohahaha!
-----------

Vilka otroligt fantastiskt obekväma stolar de har på LLA. Jag hade träsmak och började vrida mig redan innan förbandet kom in på scenen. Bra där.
----------- 

Att snön vräkte ner när vi kom ut i friska luften gjorde ju inte kvällen direkt bättre heller.
-----------

Så konserten var okej. Men såhär i efterhand känner jag att jag nog hellre skulle ha lagt de där 400 kronorna på ett par vinterskor. Det börjar bli grymt kallt och halt med mina vårskor nu. Hur tänkte jag där?!

Nu har jag rapporterat det jag skulle rapportera om. Någonting mer orkar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0