Ännu en dag. Ännu mer ont.

Ännu ett besök hos sjukgymnasten avklarades idag. Denna gång roade hon sig med att hitta smärtpunkter i min nacke och runt mitt skulderblad. Hon mörbultade mig rejält och det gjort verkligen förbannat ont. Men nu har jag iaf fått bekräftat att jag inte har inbillat mig när jag har haft så ont i nacken.
Men hon blir fortfarande inte klok på min arm. Och inte jag heller.
Vi vet fortfarande inte vad det är vi ska behandla och inte ens om övningarna jag gör ens har någon verkan. Men man måste ju börja någonstans, antar jag. Det är bara det att det kommer ta så mycket längre tid. Alltid denna tid.
Jag har fortfarande ont runt skulderbladet och jag ser inte riktigt fram emot att gå och lägga mig. Men sova måste man ju, har jag hört.
------------

Idag inleddes också den nya kursen. Mediehistoria.
------------

När jag kom hem latade jag mig och såg Män som hatar kvinnor.
Den var väl okej. Men den tog ju aaaaaldrig slut. Det är också tråkigt när de använder skådespelare som man liksom "avslöjar" direkt.
Jag tror jag ska nöja mig med att läsa böckerna.
------------

Imorgon har jag ingen lektion men jag har planerat en vända in till stan. Är på jakt efter en vetekudde, på rekomendation av sjukgymnasten. Ännu mer pengar att lägga ut på den här jävla armen, alltså.
------------

Nu ska jag lägga mig i sängen och dyka in i det nya numret av Digital Foto som damp ner med posten idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0