Här ska det stå en bra och positiv rubrik

Sedan det senaste inlägget har uppdateringarna bara skjutits upp. Tills nu.
Så det får bli ett ganska vagt inlägg detta.
-----------

På mötet i onsdags fick jag äntligen en tidning i handen. Tryckt och klar. Och riktigt snygg blev den!
Här nedan ser ni hur den ser ut. Självklart får ni ju inte se innehållet eftersom det finns information där i som fortfarande är hemlig. Ni får helt enkelt komma till universitetet nästa helg och läsa den ordentligt istället.
Här ser ni också funktionärströjan som vi ska ha på oss när vi hjälper till.



   
Framsida                                                     Baksida
--------------

Det har varit en så fantastiskt bra helg! Älsklingen har varit hemma enda sen i torsdags och det har varit hur härligt som helst! Vi har myst, sett på film, gått runt på stan hand i hand i den strålande solen... Igår satsade vi på stort och bokade ett bord på restaurang Alfie. Jag har alltid varit sugen på att gå dig. Först tänkte vi gå till Pråmen men det visade sig att de hade stängt för renovering, typiskt.
Men Alfie var underbart! Älsklingen åt oxfilé  och jag åt hälleflundra. Till det tog vi in en karaff rött vin och till efterrätt blev det glass med chokladsås.
När vi var mätta och belåtna drog vi oss vidare till Blå dörren och hängde där resten av kvällen. Vi bara hängde med varandra och pratade om allting. Verkligen. Allting. Och det var nog faktiskt bra det.
 När de sedan slängde ut oss från Blå dörren gav vi upp och tog en taxi hem till sängen.
Det blev en hel del blandande av alkoholsorter igår och det känns i kroppen idag. Jag är dödstrött, utan att överdriva. Men det var det så mycket värt! Flera gånger om!
-----------

Nu har älsklingen tyvärr åkt igen och jag är ensam igen. Nu dröjer det två veckor tills vi får ses igen. För att jag kommer ha fullt upp nu till veckan och nästa helg. Just för att det är SFS FUM.
Så måste jag nog börja packa också. Jag hatar det, men jag måste ju.
------------

När som helst börjar äntligen ett nytt avsnitt av Nip/tuck. Efter det ska jag bara krypa ner i sängen.
Imorgon blir det inköpsrunda med delar av projektgruppen. Bland annat ska vi köpa ca 500 porslinsmuggar på Ikea.

Puss, hej.

: I´ve seen you a while now. Long enough to be close. There some things about you that I should know, I still don´t :
För att det är The Faint. Och för att det, efter denna helg, faktiskt inte längre är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0