"Thank you for the balloon, mister"

Det tog typ fem minuter innan jag kom på vilken mailadress jag har som inlogg till bloggen.
Det är tur att man har minne som en guldfisk.
-------------

Det har varit en bra dag idag. Solen har tittat fram och det var till och med äckligt varmt ett tag.
Jag började dagen med att projekta på mellanvåningen. Tröttnade rätt snabbt och ville ut i solen.
Åkte ner på G-land och mötte upp med mamma och Karin.
Jag trodde vi bara skulle fika men de ville ju så klart gå ett varv på marknaden först.
 -------------

Efter fikan brummade jag hem och bara slöade ett tag. När mamma kom hem färgade hon mitt hår. Så nu ser det nästan ut som folk igen.
Lite senare ringde Martin med de glädjande nyheterna att de hade kommit fram. De kom och hämtade upp mig och så åkte vi hem till Flanders.
Där på Dammgatan var det full fest. Vi tog några shots och sen satte vi oss och spelade Settlers. Jag kom såklart toksist efter dubbellagen Martin/Emma och med Flanders som stolt segrare.
Efter det tog vi fyra hundar med oss och vandrade hem mot Mobyn. Hundarna började strejka efter halva vägen och ville gå hem så jag fick fortsätta resten av vägen själv.
--------------

Nu har jag krypt ner i sängen och planerar att strax somna.
Imorgon kommer mormor, Gunne, Margareta, Nina och Jonas hit. Som vanligt när det är marknad. Jag planerar att hänga med dem tills mina boys har vaknat. Efter det väntar en helkväll hoppas jag.
Jag får helt enkelt nöja mig med dem, eftersom andra är ute på en båt och gungar.
Men jag tycker om honom ändå.

Puss, hej.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig! MÅSTE SES SNART! Har du en bra marknad? Puss

2009-05-30 @ 10:50:43
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0