Runt runt runt i ring

Pysselkväll var väl kanske att ta i.
Något vidare pyssel blev det egentligen inte.
Vi packade 448 välkomstpåsar fulla med sponsormaterial. Och välkomsttidningen, så klart.
Vi ställde upp allting i högar på det runda bordet och så fick vi gå runt och runt och runt och packa påsarna en och en.
Man blev sådär lagom snurrig efter ett tag.
När vi var klara visade det sig att vi hade missat att lägga i två grejer, så allting får liksom göras om imorgon.
Fuuuunnyyyy!!!!
------------

Det blev ingen klippning idag heller. Inte för att jag är glömsk och gick till fel ställe, utan för att de ringde imorse och sa att hon jag hade bokat tid hos var sjuk. Med feber och grejer. Så jag får göra ett nytt försök imorgon. Förhoppningsvis hos någon annan tjej.
------------

Jag har börjat packa lite smått också. Har bestämt att försöka packa så mycket som möjligt med pappa på lördag. Av det som jag kommer hinna packa, vill säga. Det kommer tyvärr inte bli så mycket, men jag försöker.
Och om jag får tillåtelse att lämna FUM några timmar på lördag vill säga. Annars blir det jävligt.
------------

Imorgon blir det fullt upp igen.
Som sagt så ska jag försöka klippa mig klockan tolv, efter det åker jag direkt upp till universitetet för att rigga och äta pizza med SFS och projektgruppen. Får se när jag kommer därifrån imorgon kväll helt enkelt.
-----------

Men det är faktiskt jävligt skoj att vara på kåren nu. Alla är så jävla laddade och hispiga. De liksom går på nålar allihopa. Undra hur nervösa de egentligen är på en skala.
-------------

Imorgon är det en stor dag. Och helst av allt skulle jag vilja vara i ett annat land.
Men dumt nog hoppade jag ju på det här projektet...
Men to be fair så var ju faktiskt jag ensam på min stora dag också. Om vi nu ska hårddra det så.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0