Önskas: Ett par nya utvilade fötter

Ännu en dag på SFSFUM avslutad och avklarad.
Jag kom hem för mindre än en och en halv timme sedan. Och det känns som jag snart ska upp igen.
------------

Jag har nog aldrig haft så ont i fötterna som jag har haft idag och fortfarande har. Inte ens efter en vecka av vandrande i New York.
Om det ska fortsätta såhär så kommer jag krypa runt på golvet under mötets sista timmar på söndag.
Inte hjälper det att det är stengolv som vi har att jobba på. Det sätter sig liksom i hela benen och hela vägen längs ryggen och enda upp i nacken.
------------

Men imorgon ska jag smita tidigare från mina plikter. Pappa kommer till stan och ska få ta med sig en del flyttgrejjer hem, så vid lunch överger jag mina kollegor och åker hem. Efter det väljer jag att åka till Blue Moon Bar och hjälper till med riggningen inför banketten.
-----------

Fick en trevlig överraskning idag.
När jag stod och fyllde på kaffe frågade någon bakom mig; "Får jag fråga dig en sak?`"
"Javisst"
sa jag och vände mig om.
Där stod världens bästa Sofia. Hon hade kommit dit för att stå i Hyresgästföreningens monter. Helt oväntat. Äntligen fick jag träffa henne också!

Nej, nu måste jag gå och lägga mig, annars somnar jag här i soffan.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0