Vita hipsters med svarta dalahästar

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt att den skulle bli.
Hade planerat att jag skulle skriva en del, göra lite reaserch och börja dela ut reklamen.
Men det blev helt enkelt bättre än så.
-------------

Halv tolv tog jag bussen in till stan för att möta syrran på biblioteket.
Det var en sån där Internationella kvinnodagen-dag där och det hände en massa saker.
Efter att ha varit där en stund gick vi vidare ner till stan och sprang i en hel drös med affärer. Det är löjligt att man alltid ska hitta en massa fina saker när man inte har råd med dem. Men när man har råd hittar man ingenting som man tycker om.
Efter det tog vi en kaffe och sedan sprang lite till.
Vid fyra gick vi tillbaka till biblioteket för att se Kajsa Grytt spela.
Av någon anledning hade jag bestämt mig för att jag inte gillade henne och gick halvt motvilligt med min syster in. Men det visade sig att jag hade helt fel.
Efter det gick vi hem till syster som lagade väldigt god mat till mig. Resten av kvällen spenderade vi framför teven och melodifestivalen.
--------------

Det var min dag.
Hur har din dag varit?
---------------

Imorgon ska jag göra det jag inte gjorde idag. Plus lite till.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0