"Hon kan nog inte slicka sig om läpparna"

Jag har haft pyamas-party. Nästan iaf.
Miss Smith anlände till Humlegatan vid ett-tiden igår. Vi tog en kaffe och drog oss ner på stan. Vi lyckades springa på Jessica och det slutade med en långfika på Coffeehouse. Riktigt kul att få hänga lite igen, prata en massa strunt och uppdatera allas lägen. Synd bara att Sofia var upptagen.

Senare åkte vi hem, lagade taco-gratäng, drack vin och såg på det där Rosing-programmet som var precis lika hemskt som man kunde tro.
Sedan satt vi bara uppe och pratade. Och vi kom inte i säng förrän klockan var över två.
Men det gjorde absolut ingenting, för det var bara trevligt att få prata av sig och höra hur hon hade det där nere i Strömstad. Eftersom vi tyvärr inte har tid att träffas så mycket nu för tiden.
------------

Idag åkte vi in till stan igen och gick runt. Försökte dämpa Lindas Karlstad-abstinens, helt enkelt.
Gick in på Lagerhaus och träffade Marijah och fick även en lägesrapport från henne. Har inte träffat henne heller på evigheter.
Efter det var klockan tre och Linda körde upp mig till universitetet eftersom jag var tvungen att gå på ett dumt (men nödvändigt) redaktionsmöte.
Och nu är hon tillbaka i Strömstad.
Jag hoppas verkligen att det inte dröjer lika länge innan vi får träffas igen.
-------------

Sedan jag kom hem har jag bara latat mig och frenetiskt följt Färjestads match via text-teve.
--------------

Imorgon ska det skrivas en del och en hel del möten måste bokas in.
Men mest av allt vill jag hänga i älsklingens bakficka. Bara sådär.
---------------

Avslutar med att bjuda på en bild på Miss Smith.
Vi lekte med min nya kamera efter en flaska vin och en dos Umbilical brothers. Då är det svårt att sitta still.


-----------------

Förövrigt så storsatsas det tydligen på "nöjesfronten" i hembyn just nu.
Allas dansbandsälsklingar Lars Kristerz på skärtorsdagen och till och med E.M.D framöver. Se där.
Storhetsvansinne, skulle jag kalla det.

Puss, hej.

: And though I really haven't known you for that long
I've read all that you've written and I´ve danced to your best song. And it goes...... :


Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, härligt. Nej löst och ledigt blir det inte, blir bullsjön v. 26-29. Men lite ska man väl kunna gå ut på dbv hoppas jag. Puss

2009-03-28 @ 10:41:17
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0