Hip hip hurra, för det har varit min dag idag

Min stora 23-årsdag blev inte riktigt som jag hade planerat den. Men jag har ingen anledning att klaga.
--------------

Sms:en började rulla in vid nio. Världens bästa Emma var först, så som det faktiskt brukar vara.
--------------
 
När jag satt och drack mitt förmiddagskaffe ringde det på dörren.
Jag kommer här med en liten present till dig, sa han på andra sidan.
Men det var ingen liten present. Det var en ros, en trälåda full med olika sorters choklad och världens sötaste nalle!
Jag har världens bästa älskling!!!
--------------

Jag hade bestämt att jag ville spendera min födelsedag med en massa Disney-filmer. Så eftersom det var så fint väder, tog jag en promenad ner till biblioteket för att låna några. Men Karlstads bibliotek är helt kass på bra Disney-filmer. Men till min glädje hittade jag den äldre versionen av Liftarens guide till galaxen. Den är från 80-talet och jag har velat se den enda sedan jag insåg hur pass dålig den nya versionen är.
Den var inte lika dålig som den nya, men uppenbarligen är det väldigt svårt att göra en bra film av världens bästa bok.
Men den här filmen hade iaf tagit med hela bokserien. Den nya lyckades bara få med första boken. När kommer fortsättningen?!?!
---------------

Hade tänkt mig onyttig mat idag också. Men istället blev det fisk och mos. Inte speciellt onyttigt faktiskt.
---------------

Men det har varit bra ändå.
Imorgon vill min syster gottgöra mig för att hon inte hade tid med mig idag.
---------------

23 år.... Konstigt... Jag kommer glömma bort det.. Fortsätta kalla mig själv 22. Det ligger liksom lite bättre på tungan.
---------------


Är det inte världens sötaste lilla björn? Allvarligt!
Och se bara så nöjd han ser ut över att få ha kommit hem till mig.
Nu fattas bara ett namn. Det står Tommy på hans lapp, men Tommy passar inte på en så söt nalle.
Namnförslag, någon?!

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vm fick du nallen av? och vad heter den nu? : )

2010-03-28 @ 08:53:06
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Isabell

Rufus hade jag tyckt passat. Men... finns många namn som passar och eftersom det gått över ett år så har han förhoppningsvis ett namn!? : )

2010-03-28 @ 08:54:01
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0