Gör om gör rätt

Det är ny vecka igen. Och jag ser faktiskt fram emot den till viss del. Bara för att jag vet att jag har en bra helg framför mig. Så jag kan liksom leva med veckan.
---------------

Jag har varit vaken sedan halv fem. Fast liksom ofrivilligt. 
Strax före elva drog jag mig upp mot universitetet för en lunch med tillhörande FBK-presentation. Så nu har jag äntligen fått se den. Nästan hela iaf.
Nu är jag tillbaka hemma och ska snart köra igång min tvättid. Och så har jag en hel del skrivande och planerande att roa mig med resten av dagen.

Imorgon ska jag inte göra någonting. Eller rättare sagt enbart göra saker som jag vill göra. För att jag faktiskt får göra så imorgon.
Om det inte dyker upp någonting akut som måste göras så klart.
Men jag ser fram emot en dag med en massa disney-filmer, dåliga böcker och onyttig mat. En massa slappande utan dåligt samvete helt enkelt. För det är ingen hemma som kan eller vill vara med mig.

På onsdag blir det möte och en massa planerande igen.

På torsdag samma sak, minus möte plus reklam.

På fredag får vi se, helt enkelt.

Så jag ska nog ta mig igenom den här veckan också, eller vad tror ni?
----------------

Helgen som var tog jag mig också igenom. Men jag väljer att inte säga mer än så.

Puss, hej.

: I´ve got one hand reaching for heaven. And the other one is draging in the dirt :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0