23 snart 50

Jag är verkligen äldre. Det knakar, brakar, jag glömmer och tappar bort mig själv. Jag är 23 helt enkelt.
Jag överdriver, så klart.
------------

Jag var ensam med chefen på mötet idag. Alla andra var visst för upptagna.
Men det var verkligen bra för då fick vi tillfälle att bara prata tidning och verkligen få saker bestämda. För tiden börjar bli väldigt knapp.
Så nu har jag fått en massa som ska göras. Me like!
-----------

Efter mötet tog jag bussen hem till systra mi. När jag kom dit var hon i full gång med att baka en födelsedagstårta till mig. Bättre sent än aldrig, sa jag och satte tänderna i chokladtårtan. Gooooood!
-----------

Det är torsdag imorgon och jag har faktiskt en massa att göra. Det känns bra för då kommer fredagen lite snabbare.
-----------

Idag damp även min första NWT ner i brevinkastet här på Humlegatan. Pappas födelsedagspresent till mig. Äntligen kan jag uppdatera mig om vad som händer i stan och runt om. Och i Malung också för den delen.
För det ÄR faktiskt inte samma sak att läsa på nätet. Jag vill ha sidor som jag kan bläddra i!
Synd bara att tidningen inte innehåller min byline. Den hade varit lite bättre då. He...he...he...
-----------

Vad kassa ni är på att ge mig namnförslag, förresten. På min nya familjemedlem. Eller så betyder det bara att faktiskt inte en jävel läser den här bloggen. Och det vore väl inte så konstigt iofs.
------------

Nu ska jag redigera några projektbilder sen ska jag krypa ner i sängen och vänta på fredagen.

Puss, hej.

Lasse Lindh - Jag ska slåss i dina kvarter

Kommentarer
Postat av: Bränd

Jag väntar med att lämna ett namnförslag till att jag träffat honom =D

2009-03-19 @ 08:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0