En smula ensam. Eller en hel kaka.

Shit, jag borde ha uppdaterat för evigheter sen.
Fast å andra sidan har det väl inte hänt sådär överdrivet mycket värt att skriva om, så det kvittar väl egentligen.
Jag har haft en liten mini-semester hos min prins i Kristiansand. Solen försvann den dagen jag kom dit och regnet har sedan dess förföljt mig bestämt.
I torsdags tog jag och Robin bilen hem till Malung. En lååång resa på en sisådär åtta timmar.
En begravning på fredagen som var väldigt fin. Helgen har sedan bestått av slappande. Och lite lek med två galna vovvar.
------------

Nu ligger jag här under mitt plåttak och lyssnar på regnet som vägrar lämna mig.
Robin har åkt tillbaka till Kristiansand och jag känner mig en smula ensam.
-------------

Imorgon hade jag tänkt följa med damerna på folkhögskolan till älskade Karlstad. Bara för att. Och för att utnyttja mitt Make up store-presentkort som sanrt går ut. Men eftersom Make up store är så kassa, får det bli en annan gång.
------------

Till veckan ska jag försöka få tag på min sjukgymnast igen. Jag ska fan be på mina bara knän att hon ska hjälpa mig med någon drastisk åtgärd för min arm. Jag står snart inte ut längre.
-------------

Men vet ni vad som är bästast av allt? Mina boys är klara för EM!!!!! Ja, jag pratar handboll så klart.
Nu ser jag fram emot att få se Staffan Olsson leda oss till toppen!
-------------

Klockan är mycket och jag ska läsa lite i min nya fantastiska bok innan jag ska försöka sova.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0