Midsommar runt hörnet

Idag ringde Martin och sa att han var på väg till byn. Härligt tycker jag! Det betyder att två av mina boys kommer hem. Sen får vi se hur mycket Flanders väljer att banga för en familjemidssomar i stugan. 
Och vad vi hittar på att göra, det återstår att se. Men Settlers är ett måste! 
Eftersom det inte blev något nationaldagsfirande för min del iår, inga uppskrapade fötter, kvaddade cyklar och inga djupdykningar i rabarberbusken, så kanske det är dags att ta igen det imorgon. Eller kanske inte. 
-------------
Nu sitter jag här och försöker få ihop en Karlstad-resa till veckan, men det är svårt att få ihop det.. Det är ganska mycket som måste hinnas med innan 100-års-helgen också. Får se om jag lyckas lösa det.  
--------------

Glömde att berätta igår att jag fick ett linne på posten som jag hade beställt. En kreativ tjej som fixar grymt snygga kläder. Egentligen var det för sent att beställa ett sånt linne, eftersom de inte trycks längre, men jag lyckades snappa åt mig ett som hade beställts men inte betalats. 
Det fanns ett annat motiv också som jag ångrar att jag inte beställde också.. Men nu är det väl försent är jag rädd.
Jag gillar att hitta snygga grejer som inte alla andra redan äger. Det är ju inte HM direkt. 
Men eftersom jag inte vill att alla andra ska klicka in sig och beställa därifrån, så tänker jag inte heller berätta vart jag fick det ifrån.  
----------------

Jag hade för mig att det var någonting mer jag skulle ta upp, men nu kommer jag såklart inte på det.

Skit samma. Det var väl inget viktigt.

Nu ska jag krypa ner i min alldeles för tomma säng.
Jag saknar dig min prins, du får ha en trevlig midsommar i det där andra landet.
Ni andra också, så klart. Vart än ni är.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart vi ska fika! Jobbar inte dygnet runt heller, får bli en nattkaffe om inte annat :) Puss&kram och GLAD MIDSOMMAR

2009-06-19 @ 11:32:36
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0