Ursäkta dröjsmålet, om nu ens någon bryr sig

Jag borde ha uppdaterat för evigheter sedan. För nu har det ju hänt saker som faktiskt är värda att skriva om... Men vad gör man när det är alldeles för varmt och man väljer att prioritera annat?
Jag ska iaf försöka att sammanfatta tiden som gått.
----------------

Sedan mitt senaste inlägg har jag varit i älskade Karlstad. Jag var på smink-kurs, bland annat. Jag vet inte om jag egentligen lärde mig så mycket men det var ändå en helt okej upplevelse.
Jag skulle egentligen åka hem redan nästa dag men valde att stanna en dag till eftersom det var så härligt väder. Jag, Linda och Elin tog en kväll på Ankdammen där vi käkade lite mat och drack vin i solnedgången vid hamnen. Hur mysigt som helst. Hur har jag kunnat missa det stället?
--------------

Sedan har det ju så klart varit 100-årskalas för Linda, Anna, Eva och Kakan. Det var mycket folk, mycket lekar, mycket mat och framförallt mycket roligt.
Allas vår Fredda Börjesson ställde upp som trubadur i sista minuten och visst fick han igång gästerna ordentligt.
Det blev en mycket lyckad kväll, även om jag har fått äta rester i princip varje dag sedan i lördags.
Dessutom fick jag ju ha kvar älsklingen en hel dag extra. Det tackar jag för.
----------------

Vår kung av pop är död. Garanterat den största nyheten den senaste veckan.
Jag blev ärligt talat chockad när jag hörde det. Jag trodde verkligen att han skulle få utstå världens hån i många år framöver, men så fel jag hade.
Men jag skulle fortfarande inte bli förvånad om det visar sig att han fejkat hela grejen.
Nu återstår bara att se vem som kommer att få överta kronan. Justin?
----------------

Nu har jag inte många dagar kvar på semestern. På måndag börjar äventyret i Mora.
Jag väljer att inte kommentera det mer just nu.
----------------

Idag har det äntligen regnat. Och det ordentligt också. Det bugar jag djupt för.
Men det är fortfarande så dövande varmt här uppe på mitt rum. Man vet liksom inte vart man ska ta vägen. Och att somna, det får man vara glad om man lyckas med.
---------------

Malung börjar ladda på allvar inför Dansbandsveckan nu. Vi får se hur det blir med den saken helt enkelt.
---------------

Jag borde sova för länge sedan men istället har jag precis sett på Surf´s up. En gullig liten animerad film som passade alldeles perfekt såhär på kvällen. Det var helt enkelt för varmt för att ens försöka sova.

Nu ska jag väl iaf ge somnandet en chans.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag bryr mig!!

2009-07-02 @ 08:07:16
Postat av: Emma

Äntligen en uppdatering, har saknar något att läsa :) Måste hinna ses lite till! Kommer du hem något på dbv? Puss

2009-07-02 @ 22:41:10
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0