Nej men hej och hå

Idag är jag less. Det finns på tok för lite att göra och jag är totalt ostimulerad och underarbetad. 
Visst är det inte ovanligt att folk säger nej till en intervju för att de är för upptagna med annat och ber en återkomma en annan dag. Det är ingenting som hör till ovanligheterna. Men har man bara två grejer att göra en hel dag så är det jävligt frustrerande när det händer.

Ge mig ett förslag, någon. En idé. 
Ett seriöst förslag, tack, som jag faktiskt kan arbeta med. 
Eller ge mig en hjärna som faktiskt fungerar.   

Kommentarer
Postat av: låtsas-norbagge

Jeg har hørt att de ær en svensk som ska åka næsten 70 mil før å vare med sin kæreste. Du kan væl træffe och intervjua han?



Alt. kan du faktiskt gå ner till kajen och kolla med glassbaren hur deras sommar varit och göra någon sorts liten sommarartikel.

2009-07-08 @ 14:51:28
Postat av: Journalisten

Det där med glassbaren är ju ingen dum idé faktiskt, men det är en sådan grej jag har försökt göra idag som jag ska försöka igen med imorgon. Om det inte funkar får jag ge glassbaren en chans.



Ja den där killen verkar ju lite speciell.. Knäpp, faktiskt. Kanske skulle bli intressant läsning. Har de någon koppling till Mora då? Annars funkar det ju inte ;D

2009-07-08 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0