Jävla krångel och jordgubbar

Jag ringde till min sjukgymnast igår som jag sa att jag skulle. Eller, jag fick prata med en annan av dem men jag sa att jag ville boka en tid hos henne. Då visade det sig att hon hade slutat. Eller tagit tjänstkedigt, som det så fint heter. Men de sa att de inte visste om hon skulle komma tillbaka. Hon som var så bra...
Så nu måste jag börja om från början. Igen. Hos en av de andra sjukgymnasterna.
Story of my life.
Jag har lite för mycket erfarenhet av sånt här för att bara vara 23 år, känner jag... SUCK!!
Men nu har jag iaf en tid den 17 juli. Får se hur det går då.
--------------

Vad gjorde jag mer igår?
Satt och spelade kort och spel med kusinerna i åskan. Sedan blev det såklart tokoväder.
---------------

Åt även årets första riktiga jordgubbe igår. Följde med pappa ut i landet och plockade en burk till efterrätt. Gick runt och letade efter den perfekta, så som det ska vara.
Jordgubbar
--------------

Idag har jag spenderat förmiddagen med att städa mitt rum. Känner att det är lika bra att göra det nu, så jag slipper göra det när jag kommer hem på dansbandsveckan.
Ska även börja packa, tömma kameran och be pappa byta vidrutetorkare på Joxen.
Ikväll får vi se vad som händer.

Ska fortsätta röja nu, till tonerna av min husgud Christian Kjellvander.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du lämnat malung för mora nu? ses väl på dbv hoppas jag! :) Puss

2009-07-06 @ 11:39:16
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0