Jag bloggar för att jag måste

Jag har fått order att blogga. För att jag är så kass och faktiskt inte har uppdaterat på typ en vecka. 
Jag sitter på jobbet och festligheterna är i full gång på hemmaplan. Och jag har inte saknat det alls faktiskt.
Men idag ska jag åka hem efter jobbet och stanna hela helgen. 
Ser fram emot att hänga med Flanders och Martin, och Minna och Susanne så klart. 

Det tokåskar utanför mitt fönster och jag ska snart gå ner till köket och äta lunch. Sen ska jag så klart gå till bolaget. 

Jobbet går för övrigt bra. Jag har haft fullt upp och de senaste dagarna har bara flugit iväg. 
Jag är toknöjd med massor av bilder som jag tagit. Det är nästan så jag ibland tror att jag faktiskt kan det där... 
Lite roligt var det ju när jag läste en artikel i FK för ett tag sen, en artikel om det hotade dalmålet. Det var en bild med tre snävt skurna dalahästar.
"Vilken häftig bild" hann jag tänka innan jag såg bylinen Foto: Lisa Harkman under den. Den tog jag förra sommaren. 

Jag ringde till studera.nu idag för att kolla upp det där med mitt antagningsbesked. Chansen är stor att jag kommer att komma in på informations-programmet. Så nu är det faktiskt dags att börja leta ny lägenhet i älskade Karlstad. 
Nu kanske jag tar ut glädjen i förskott men då får jag väl bli tokbesviken senare, då. 
För jag heter Lisa Harkman och jag ska bli informatör. 

Vad har mer hänt som jag inte skrivit. En massa förmodligen. Too bad for you som inte följer mig som en skugga dygnet runt då, för då hade ni vetat vad jag glömt att skriva. 

Nu blir det lunch så dagen tar slut någon gång. Sedan bär det hem till överfulla Malung. 

Puss, hej. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Hemma i byn? Utgång imorgon? (säg JA!) :) Måste fråga vad en informatör gör? Kanske jag som är dum men men :) Puss

2009-07-16 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0