"Varför pluggar du inte här, du är ju här jämt ändå"

Så produktiv som jag har varit idag har jag inte varit på många dagar.
Försökte komma upp tidigt för att dra mig ner mot stan. Upptäckte att jag inte hade några kontanter, så jag fick helt enkelt traska ner till stan i blåsten.
Skulle lämna runt några cv, men tiden gick alldeles för fort och det blev snart dags att dra sig upp mot universitetet.
Där blev det först ett möte med min lilla informationsgrupp, senare ett möte med hela projektgruppen. Stressande ner på stan och en sväng förbi Apoteket fem minuter innan det stängde. Hem och fixade mat, målade ramar och pustade ut i soffan.
------------- 

Men imorgon blir det ännu värre.
Först en miljöutbildning med projektgruppen 10.30 - 14.00. Sedan tillbaka till stan för att visa en tjej lägenheten som endast på papper fortfarande är min. Sedan ska jag försöka hinna förbi Ica Haga, hämta paket på Rud, handla, hem och sortera 314 reklambuntar och sedan vidare till en kick-off med hemlig aktivitet mot kvällen.
Försöka kan man ju.
-------------

Jag har sagt det förut och jag säger det gärna igen: Jag har världens bästa pojkvän.
Idag damp nya Deathstars-skivan ner i brevinkastet. På realisedatum och allt. Jag har inte hunnit lyssna på den än, men det får bli soundtrack till reklamsorteringen imorgon!
-------------

Det verkar som mina planer går igenom i helgen trots allt. Och det är hur bra som helst. Även om det inte blir exakt som jag hade tänkt. Men det kommer bli bra!
--------------

Nästan två veckor för sent är min tavla äntligen på gång! Jag fick ett mail om att den är klar och skickad. Nu hoppas jag bara på att det inte ska ta ytterligare tre veckor innan den dyker upp utanför dörren. 
--------------

Det kommer bli en lång dag imorgon så jag ska banne mig försöka dra mig i säng nu. 
Räkna inte med någon uppdatering under morgondagen. 

Puss, hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0