"My darling be with me tonight"

Matchen mot Kroatien är slut och det blev förlust för blå-gult. Som väntat.
Men ändå blev det bättre än jag någonsin trodde. De låg faktiskt lika väldigt långt in i matchen.
De är iaf vidare från gruppen nu och imorgon väntar match mot baguettefanatikerna.
Och jag väntar fortfarande på Jernemyr.
-------------

Någonting som jag helt och hållet missat - Världens bästa Ninja Dolls var ikväll nominerade till en Rockbjörn.
Tyvärr fick dom ju inte den, men jävligt tufft ändå!
-------------

Dagen har spenderats med syster på Bergvik. Först en tripp till Ikea, sen den underbara thaimaten som har blivit lite av en tradition. Sedan från Expert till Siba och vidare till Elgiganten.
Sedan var det bara för mig att åka hem och börja tvätta.
-------------

Jag undrar vart fan min efterlängtade tavla har tagit vägen. Idag är det två veckor sedan jag beställde den och den är helt puts väck. 
Lite skumt är det ju också att webbsidan jag beställde den från helt verkar ha slutat fungera. 
Hmm... 
-------------

Eftersom jag inte hunnit med allt jag skulle göra idag är det nog dags för mig att gå och sova nu. Så jag kan ta nya tag imorgon. 

Puss, hej.

Ninja Dolls - Beautiful
För att de skulle ha fått den där björnen. Helt enkelt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0