Alla dagar är inte soliga dagar.

Jag tog i från tårna igår kväll. Lite för mycket.
Men jag har världens bästa pojkvän. Det är inget snack om saken.
-----------

Jag vet inte alls varför jag reagerade som jag gjorde igår. Bara sådär. Men idag helt plötsligt när jag låg i soffan framför teven kom jag på det. Jag vet nog precis vad det handlar om.
Men det är någonting som får tas nästa vecka.
-----------

Det har varit en sån där perfekt dag idag. Vädermässigt.
Blåsigt, regnigt och allmänt jävligt. En sån där dag då man kan vara inne och inte göra någonting. Utan att få dåligt samvete. Och jag har klarat det ganska bra.
----------

Jon ringde för en stund sen. Han ville be om ursäkt för att han inte svarade igår.
Det visade sig att jag hade missat honom och Jenni med några minuter ner till stan.
Typiskt, men vi får ta igen det någon annan gång.
Jon är så bra.
-----------
 
Imorgon åker jag tillbaka till Malung.
Så nu är det hög tid att gå och packa om väskan.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0