Student-wannabe och kameleont-teve

"Har du haft en bra dag idag då?" frågade han.
Och det har jag haft. Det är alltid lite bättre att ha någonting under dagen att se fram emot. Någonting som liksom räknas.
För idag var det möte på universitetet. Det verkar vara ett helt okej gäng. Fast vi är ganska få.
Och trots att jag inte ens är behörig på universitetet så verkar jag vara den som har mest erfarenhet. Iaf när det gäller min grupp - informationsgruppen.
Hur som helst så verkar det hur kul som helst! Och jag har redan fått ett uppdrag till nästa möte. I like!
"Du har hängt ganska mycket här på området på sista tiden, syssis" sa syrran idag och menade universitetsområdet. (Hon som också ingår i projektet. Fast i en annan grupp.) Och det stämmer ju också. För det är alltid kul att kunna hjälpa till.
-------------

Vi börjar äntligen få ordning på lägenheten. Iaf i det stora rummet. Det börjar bli riktigt mysigt nu! Önskar bara att jag hade älsklingen här lite oftare att mysa med.
Idag var till och med Peter förbi med vår nya teve. Och grymt snygg är den också. Nu ska vi bara få upp den på rätt plats.
Ska lägga in några bilder senare så ni kan få se vilken mysig lägenhet vi har. Så fort mitt bildöverföringsprogram bestämmer sig för att fungera igen.
-------------

Imorgon är en tripp till Bergvik planerad med systra mi. Sedan har jag tvättid. Och sen blir det så klart handboll. 
Satt och tittade på matchen mellan Kroatien och Spanien ikväll. Och man kan väl lätt säga att Sverige inte har en chans imorgon. Och speciellt inte med den hemmapubliken. 
Men jag måste ju "stödja mina boys" som han också sa. 
Dagens match mot Kuwait blev en klar seger. Även om resultatet kunde ha sett ännu bättre ut om inte Sverige hade varit så kassa och gjort så många tekniska fel. 
------------

Nåja, Nu är klockan mycket och jag har en hel del på min to-do-list imorgon. Känns bra. 

Puss, hej.

Thåström - Ingen neråtsång
För att den fortfarande är min themesong här i livet. Och för att han snart släpper ny skiva och har sin turnéavslutning i Karlstad.
Martin, ska vi gå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0