Överraskningar, brakfest och ego-spanjorer

Det har varit dåligt med nya uppdateringar de senaste dagarna. Men det är bara för att jag inte riktigt prioriterat bloggen under helgen.
För älsklingen har varit hemma, det har varit brakfest på Humlegatan och det har varit handboll.
På tal om det sistnämnda så har det även varit dåligt med matchreferat under Sveriges hittills tre matcher. Men det gör väl inte så mycket?
Hur som helst så har jag haft en underbar helg. Älsklingen överraskade mig och kom hem tidigare än jag hade väntat. Mer än ett dygn faktiskt. Och han stannade längre också. Ett helt dygn faktiskt.
Han är bäst! Även om han vägrar erkänna det själv.
----------------

I lördags var det som sagt brakfest här i vår lägenhet. Syrrans brakfest egentligen. Hennes 25-årskalas. Och vi var väl runt 25 pers också. Lägenheten såg ut som ett bombnedslag när vi vaknade morgonen efter. Men det var kul. Och högljutt. Det är alltid kul.
---------------

Imorgon väntar ett möte på universitetet som jag verkligen ser fram emot. Det är trots allt ett projekt som jag kan lära mig massor på och ett tillfälle att skaffa fina stycken och referenser till mitt CV. Och framförallt verkar det jävligt skoj!
---------------

Idag har det inte varit någon handboll för vårt lands del. Men jag går ändå runt med min underbara match-tröja.
Gårdagens match var grym.
Inte nog med att de faktiskt vann över Spanien, men Doder var även tillbaka på planen. Och det märktes verkligen.
Sjöstrand var iskall i målet och herr lagkapten kan faktiskt prestera om han själv vill.
Spaniens sjukt överdrivna snabba avslut var nog en stor del i deras fall. De har inte riktigt fattat att de faktiskt spelar en lagsport. Ego-spanjorer.
Imorgon väntar match mot Kuwait och jag hoppas att jag hinner hem och se det!
--------------

Nu ska jag dra mig till sängs och se fram emot morgondagen.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0