Kick-off för det gigantiska projektet

Jag har precis kommit hem från en alldeles perfekt kick-off med kåren.

Och jag reserverar mig från stavfel eftersom jag har druckit en del. Jag erkänner det.

Jag hade ingen lust att gå egentligen, eftersom jag är sådär övertrött som jag blir en vecka i månaden... Men jag ångrar det inte alls!

Jag sa ju att inte räkna med någon uppdatering under torsdagen, men nu är det ju faktiskt fredag om vi ska vara väldigt petiga,

Klockan 18.00 möttes vi på kåren för lite mat. En version av "hela havet stormar" som jag aldrig provat på förut.

Sedan vidare till Nöjesfabriken för bowling. Jag skadade snabbt fingret och skyller stor del på det eftersom jag kom sist i vårt lag av fyra personer (men dock inte sist av oss alla tror jag).


Eftersom Nöjes är så kasst och stänger 22.00 på torsdagar gick vi vidare till Pysslingen.

Det var trevligt.

Än en gång glömde jag att det var torsdag och att stadsbussarna till Färjestad slutade gå ganska tidigt.

Efter att ha bestämt att jag hade en plats på soffan på brogatan komjag på att jag inte hade presentkortet till massagen med mig (som jag har tidigt imorgon bitti.) Så det var bara att börja knalla hem mot Färjestad.


Klockan är oerhört för mycket och om jag ska orka ta mig till Karolinen imorgon så måste måste måste jag sova nu.

Varför jag tog en tid klockan nio dagen efter en kick-off är för mig en gåta.

Nåja.

Resten av morgondagen kommer gå åt till sånt jag inte hann med idag.


Puss, hej.


Måste bara tacka min älskling för det fina vinstället som hämtades idag. Nu fattas bara flaskan att fylla det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0