Det funkar att roa sig med musik

Jag som skulle ha så mycket att göra idag. Massa projektarbete.
Men tack vare att man har en så snäll farbror så är jag nu istället hemskt uttråkad.
Men på grund av att jag dessutom alltid ska göra allting i sista minuten så kommer projektet troligen inte bli klart i tid.
Men det gör inte så mycket.. För nu är det iaf på gång.

Istället ska jag väl sätta igång att vara lite nyttig.
På ett eller annat sätt.
----------

Jag sitter och lyssnar på min husgud Christian Kjellvander. Det talas om att det är en ny skiva på gång. Och vad jag längtar,
----------

Nu har iaf nästan halva onsdagen gått. Det är grymt bra.
Vid den här tiden imorgon är jag på väg tillbaka till Karlstad. Hell yeah!

Puss, hej.

Christian Kjellvander - Oh night
För att det var hans första låt som han släppte som soloartist och låten som jag föll för. Så hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0