"Cause I´m the trigger that´ll start this game"

Matchen mot baguettefanatikerna är inte alls ikväll. Den är imorgon. Bra att de har sån koll.
----------

I nästa vecka släpps Deathstars nya album. Tack NWT för att ni påminde mig!
Hej och hå. Den önskar jag mig i födelsedagspresent.
Om jag orkar vänta så länge.
----------

Martin ringde för en stund sen och frågade hur det går med jobbsökandet.
De har stora planer för helgen där nere i storstan.
Och jag önskar att jag hade lika storslagna planer.
----------

Jag såg ett bra program på teve imorse. Det var bra för det påminde mig om det dåliga för ett antal år sen. Och varför jag inte vill tillbaka dit.
Och jag försöker.
-----------

Och så det här med Deathstars. Som jag upptäckte ungefär vid den tiden. Och som nu fungerar som ett utmärkt botemedel.
Det är mycket gammalt idag. Och det behövs ibland.
----------

Nu ska jag vattna vår blomma. Och sen vattna mig själv i duschen. 

Lisa hjärta Robin

Puss, hej. 

Deathstars - Play God 
Bara för att.


Kommentarer
Postat av: Roockstar

Kul att du gillar Deathstars! Jag intervjuade sångaren för någon vecka sedan ;)

2009-02-12 @ 22:20:58
URL: http://www.roockstar.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0