Klampar in totalt oanmäld

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte....
Ursäkta att jag bara klampar in såhär efter flera månader av blogg-död.
Jag tappade totalt lusten att blogga sådär mitt i dansbandsveckan. Men nu har jag bestämt mig för att ge det en chans till. Tröttnar jag så låter jag bloggen dö snabbt och smärtfritt.
-----------

Sedan jag bloggade senast har jag bland annat hunnit med två sommarjobb, en minisemester med tillhörande bröllop i Stockholm, en tripp till Falun och återigen packat ihop mitt liv för en flytt tillbaka till Karlstad. Bland annat.
-------------

Jobbet på MT tog slut alldeles för fort. Bäst i sommar var mannen med korset och den största tabben var den där jävla spinnrocken. Och Jernemyr-missen. 
Några dagar senare när jag stod i kö i Stockholm ringer chef-Lasse från Annonsbladet och erbjuder mig ett jobb. Bara sådär. Där har jag nu varit i två veckor som kunde blivit betydligt längre om det inte hade visat sig att jag kom in på Informationsprogrammet i Karlstad. 
Jag har packat som en tok och imorgon går flyttlasset än en gång. Och jag önskar mer än allting att jag slapp. Flytten alltså, inte det faktum att jag ska tillbaka till Karlstad. 
Jag blir inte längre sambo men däremot sambo/särbo med syrran. Vi ska bo i samma hus fast i olika lägenheter. Och vi ska reta gallfeber på varandra. 
-------------

Jag är så jävla nervös... 
-------------

Det som jag har stört mig på hela sommaren är den där jävla Milow med Ayo Thecnology
Tror folk på allvar att det är hans låt?! Det är ju bara en fruktansvärt dålig cover av en flintskallig gubbe! 
Orginalet, människor. Orginalet!!
-------------

Det har väl hänt tokmycket annat som jag bör skriva ner men just nu är jag för stressad och nervös för att kunna tänka.
Jag återkommer väl (förhoppningsvis) ikväll eller imorgon när jag sitter i min nya lya.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0