Packad och klar, eller nåt.

Jag sitter ensam i min otroligt tysta lägenhet. Tvn har ingen box  så den kan jag inte se på och cd-spelaren har jag inte kopplat in för dagen.
Hur som helst så gick flytten relativt smärtfritt igår. Saker börjar komma på plats fast det inte känns hemtrevligt för fem öre än. Jag fick inte upp några tavlor igår som jag hade hoppats på så det får bli ett senare projekt.

Nu ska jag ta och dra mig ner till stan och försöka leta rätt på en tv-box. Kanske åker till Bergvik. Och så ska jag se Jon dansa på Soltorget.

Syrran jobbar och sedan ska hon sova över i Hagfors inatt så jag förblir ensam.

Men solen skiner ju iaf.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0