Mätt på påskägg nu?

Sedan igår eftermiddag är jag tillbaka i Karlstad. Våriga Karlstad.
Även om vi bara var hemma i Malung några dagar så kändes det som vi var hemma väldigt länge.
Och även om jag var lite grinig över att behöva åka mot Dalarna överhuvudtaget så var det ändå skönt att få komma hem ett tag och kolla läget. Blev ingen träff med världens bästa Sandra och alldeles för lite häng med Flanders, vilket är väldigt synd och jag ber om ursäkt för det. Men jag lovar att jag ska ta igen det!
--------------

Älsklingen har åkt tillbaka till Norge och det är verkligen inte roligt. Redan efter några timmar kändes det som han hade varit borta flera dagar.
JAG SAKNAR DIG MIN PRINS!!
--------------

Det blev inget hoppande på torget när Färjestad tog guld. Men det var nog lika bra det... Det var lite för mycket folk på ett och samma torg för min del.
Men är jag i närheten nästa gång de vinner, då ska jag vara där!
--------------

Det blev ju faktiskt inte heller Larz Kristerz på parken. Men jag var väldigt sugen ett tag.
Men som det verkar så missade vi ingenting. Jag hade det mycket bättre i bubbelbadet på Sommarvägen med vinglaset i min hand.
--------------

Imorgon ska allt göras klart som jag inte brydde mig om att göra klart under påsken. Intervjun med Krav ska på något sätt bli klar, en telefonintervju med Hyresgästföreningen ska göras och skrivas. Plus en massa korrande.
Ska försöka ta mig ner på banken också.

Men nu, nu ska jag sova.

Puss, hej.

Larz Kristerz - Carina
För att "Jag måste ringa Carina, får inte glömma det" har förföljt mig hela helgen. Undra hur många gånger den raden har yttrats av hela familjen Gunnarsson dessa dagar. Och av mamma så klart. Men jag tycker om dem alla ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0