Jag vill säga hej då till välkomsttidningen

Grrrr jag är så frustrerad!!!
Jag blir galen på den här KRAV-artikeln. Det blir bara blajj av alltihop!
Det kan nog bero på att jag faktiskt inte har en aning om vad det är jag egentligen skriver om. Jag vet ytterst lite om KRAV. Inte blev det lättare av att kvinnan på andra sidan telefonluren pratade i 120 km/h heller..

Nu skriver jag bara klart den och sen får jag se om jag måste skriva om allting igen,

Jag är rätt trött på den här välkomsttidningen nu. Det känns som hela projektgruppen är ganska less på hela projektet nu faktiskt.
Men för min del är det bara en vecka kvar, sedan skickas tidningen till tryckeriet och mitt jobb kommer vara klart. Om den inte kommer tillbaka och ser katastrofal ut vill säga.

Jag ska stänga av datorn nu och krypa i säng.
Ville bara beklaga mig lite först.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0