"Ingen mjölk? Ge mig socker!"

Den här dagen har liksom också bara sprungit iväg.
Efter att jag hade burit upp omkring 130 kilo reklam till lägenheten bestämde jag mig för att ta en tur till Rusta. Mest bara för att hitta på någonting.
Just när jag var påväg ut genom dörren ringde Jon och ville bli bjuden på te. Vi bestämde oss för att han skulle komma förbi och sedan skulle vi åka till Rusta tillsammans.
Av någon anledning kan människan inte dricka te utan mjölk. Jag sa att jag hade mjölk men kom sedan på att jag hade druckit upp det sista till frukost. "Ge mig socker!" sa han. Men det blev tydligen ingen höjdare.
Lovade att ha mjölk hemma nästa gång han kommer.
-----------

Sedan tog vi bilen först mot Onoff, där han ville skälla på dem för att de sålt en GPS som slutat fungera.
Han bråkade medan jag hittade världens roligaste film, Kejsarens nya stil på dvd. Helt fantastiskt. Så nu får jag äntligen se den igen!
-----------

Sedan jag kom hem har jag bara sorterat en massa jävla reklam. Helt värdelöst.
Blev ingen tvätt heller, eftersom jag såg att den sista tiden var ledig imorgon. Vill helst tvätta den sista tiden på dagen, så jag tog den istället.
-----------

Den här dagen är snart slut och imorgon är det äntligen fredag!
Jag är sådär överdrivet matt och trött igen, så jag ska snart krypa ner i säng så det blir fredag ännu snabbare.

Puss, hej.

"Va? Det är nån som kastar saker!"
För att Kejsarens nya stil verkligen är världens roligaste film. Håller ni inte med? Säg då vilken som verkligen är världens roligaste film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0