Ibland mår man som man förtjänar

Ja vad ska jag säga?
Jag ska säga som det är; idag har jag varit ordentligt bakis faktiskt. Inte sådär så jag har mått dåligt (för det gör jag ju nästan aldrig) men jag har varit sådär omänskligt trött, skakis och totalt orkeslös. Och ändå gick jag och la mig vid halv elva igår kväll.
Men det blir ju lätt så när det är after work, grymt mycket folk och vinglaset kostar 33 kronor.
------------

Första gången jag såg Starboys på scenen. Och det var som Björn lovade, de var helg galna. Och tokroliga.
Det kommer nog bli hur bra som helst på banketten med dem som underhållning. Om resten av Sveriges studentkårer har någon humor vill säga. 
-------------

Jag vet inte vad det är för fel på vår granne egentligen. Idag har han hållt på och skrikit hela dagen. Såna där spontanskrik. Väldigt irriterande när det enda man vill göra är att vara utslagen framför teven. 
Hundra spänn på att han har ett nytt tevespel som han än en gång är totalt kass på. Det vore ju inget nytt. 
--------------

Nu tänker jag faktiskt ge mig. Jag ska krypa ner i sängen med min nya bok. Det finns inget att se på teve och ingen älskling är hemma som jag kan bråka med. 
Så, sängen nästa. 

Puss, hej.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0