Six days to go

Jag är tillbaka i Karlstad för några dagar. Och jag älskar det.
Och det är skola imorgon. Det älskar jag lite mindre.
---------------
Vid halv fem inatt valde jag att lägga mig i soffan. Med planen att få en chans att sova tre timmar innan klockan ringde och sedan sova två timmar till på bussen till Karlstad. Och att det förmodligen skulle kunna räcka för en hel dags pluggande idag.
Men nu blev det ju inte riktigt så.
Det var ganska länge sedan jag var så här trött. Jag har känt mig som en zombie hela dagen och jag har inte kunnat tänka rakt... klart.. vad heter det?
Ser fram emot att sova inatt vill jag lova. Och för att vara på den säkra sidan kommer jag att ladda upp med sov-te, värktabletter och sov-pillren-som-inte-fungerar. För att vara på den säkra sidan.
-------------
Jag är fortfarande långt ifrån klar med pluggandet, men det ordnar jag på något sätt. Hoppas jag.
Just nu sitter jag här och bara njuter av ensamheten. När man slipper ha dåligt samvete för att man vill sitta själv en trappa upp medan föräldrarna sitter själva en trappa ner.
---------------
Det finns så många lägenheter jag vill ha. Vad sägs till exempel om en fyra alldeles bredvid stora torget med nyrenoverat badrum och öppen spis? Men nej, det får bli någon gång i framtiden.
---------------
Min fot är helt fucked idag. Jag vet inte alls vad det är som är fel.. Men om jag hade vetat var mina kryckor befunnit sig just nu, så hade jag definitivt använt dem.
----------------
För övritgt så är passet och adaptern funna. Så nu är jag redo att dra. Och om en vecka är vi där, babe!
----------------
Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0