Tock för ett tag, Karlstad!

Ganska nyligen hemkommen från Karlstad. Känns väldigt skönt att vara hemma. För stunden.
-----------------
Jag satt mest och var irriterad på bussen. Satt och lyssnade på Brolle som jag snodde av min syster till mobilen. Jag vill egentligen bara ha en låt, men tog hela senaste albumet för att fylla ut spellistan. Och det är ju så grymt bra. Brolle på svenska är grrryyymt bra! Jag gillar inte att säga det, men det är verkligen så.
-----------------
Det var väldigt kul att få träffa Pepe igår. Det kändes bara rätt när han satt med oss efter sitt egen föredrag.
Hoppas att skåne-resan blir av. Det hade varit grymt kul!!
------------------
Jag har ganska hög smärttröskel när det gäller mina fötter. Av förståeliga skäl.
Men det här är fan tortyr.
Det gör såinihelvetefruktansvärt ont.
Det är lungt så länge jag sitter ner, men ju längre jag sitter still desto mer vill jag skrika så fort jag måste resa mig upp.
Nu har jag till och med hämtat mina kryckor som har varit på avvägar det senaste året.
Jag börjar bli riktigt orolig över vår NY-resa. Om det ska vara såhär så lär jag inte kunna göra speciellt mycket.. Eller helt enkelt aldrig sitta still på nio dagar.
Att det alltid ska komma någonting som stör. Varenda jävla gång.
Men nog fan ska jag kunna härda ut. För jag och prinsen ska till New York!!!!!
------------------
Imorgon är det mycket som ska hinnas med. Och på söndag blir det dop. Sen är det måndag och de sista sakerna ska fixas, om inte annat blir det ännu ett läkarbesök. Sen på tisdag bär det av.
Hell yeah!!!!
------------------
Jag är ganska trött nu, så det får nog bäras av till sängen snart.

Puss, hej.

Brolle - Är det mig du gråter för
För att det är Brolle. Och för att det är på svenska. Och för att det tydligen är riktigt jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Alldeles för längesen! Ja du får komma och gå vilse i stockholm med mig :) Vallagränd 15 13641 Handen är min adress. Hälsa New York från mig :) Puss

2008-09-08 @ 12:29:27
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0