Lördag. Fast det känns som söndag.

Jag känner att det är dags för en uppdatering. Även om jag inte har speciellt mycket att säga.

Dagen har spenderats i Mora. Mamma och jag kände att det var dags för att hälsa på mormor.
Och idag har jag förberett mig inför vintern genom att inhandla ett par benvärmare och en fuskpolo som jag kan använda tills det är dags att ta fram halsduken.

I torsdags fick jag äntligen umgås med världens bästa Sandra. Vi åkte omkring och fotade höstfärger och provade hennes sprillans nya och maffiga stativ.
Vi passade också på att åka till kyrkogården och tände varsitt ljus för Pierre. I torsdags var det tre år sedan.

Vårt lägenhetsletande gick inte så bra som vi hade hoppats i tisdags. Men nu har vi nog hittat en lägenhet iaf. Vi får den om vi vill ha den. Och vi ska dit och titta på den på måndag.

Jag har skrivit på mina kontrakt och skickat tillbaka dem till företaget. Så nu kommer jag väl inte undan. Nu är jag säljare. Typ.

Just nu (nästan) sitter jag med ett vinglas i handen, tittar på Emmygalan och har ätit ost och kex. Varför har jag inte upptäckt blåmögelost tidigare?

Jag har varit grymt trött hela dagen och är det även nu, så jag ska nog snart krypa ner i sängen och hoppas på att jag kan somna. Imorgon ska jag fanimej ha en ordentlig slappdag. Plugga lite. Kanske.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! Hur går det med lägenhetsletandet? Allt bra annars i höstvädret? Måste ses snart! Saknar dig! Puss

2008-09-29 @ 12:52:04
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0