En liten hyllning...

Marijah har det jag vill ha. Eller tja, nästan iallafall.
Frilansjobb (inte de tidníngar jag vill, men ni fatttar vad jag menar), en riktig lägenhet i K-stad och svart hår. (Jag ber intre om mycket).
Jag saknar henne. Önskar att jag hade ungåtts mer med henne. Hon är sån jag önskar att jag var. Som vågar. Fast som också  vågar erkänna att hon inte alltid har toppendagar.
 
Marijah är helt enkelt bra. På så många sätt. Och hon skriver oftast så grymt bra.

Kolla in hennes krönikor i tidningen Starlet!
-------------
Som ni kanske förstått har inte mitt sova-te börjat funka än, men jag ska ge det ett försök till nu.

Puss, hej.

Brolle - Jag är född i en liten by
För att den spelas just i denna stund. Och för att det nästan är så (är född i Falun som inte är en så liten by). Och det är en förbannad hatkärlek.

Kommentarer
Postat av: Roockstar

Åh Lisa! Vad fiiin du är. Jag blir alldeles tårögd.

Bor du kvar i Karlstad, förresten? Fika, yesyes? ;)

2008-09-06 @ 22:20:25
URL: http://www.roockstar.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0