Paus i redigeringen (som ännu inte kommit igång)

Jag gör inte det jag ska just nu. Enbart för att jag inte kan göra någonting just nu. Sitter och väntar på att firewiren ska bli ledig och har så gjort sedan lunch. Så jag har i princip gett upp hoppet om att få någonting mer gjort idag.
Men det gör inte så mycket, för jag har hela dagen imorgon på mig att redigera.

Idag tog jag mig faktiskt upp till skolan. För inatt har jag sovit flera timmar.
Efter att vi bäddat ut sängen i vardagsrummet och sov där. Det finns liiite mer plats där.
Antingen var det just för sängen, eller så var det för att jag var så fruuuuktansvärt trött.
Ska bli spännande att se hur det kommer gå inatt.
Tur att jag har en så bra sambo som står ut med mig.

Jag vill verkligen att det ska bli fredag nu. För på fredag kommer världens bästa Isabell på besök.
Det känns som jag inte har träffat henne på evigheter.
Fast å andra sidan så vill jag inte att det ska bli fredag, för då kommer söndagen alldeles för snabbt och hon måste åka tillbaka till Göteborg..

Projekten till lägenheten lockar enormt nu. Vi har köpt färg och tillbehör till vår fina anslagstavla. Och den kommer bli så bra. Om någon bara kunde bidra med en träskiva i rätt storlek så skulle det vara ännu bättre.

Äh, jag kommer inte på någonting mer att skriva just nu.. Det är så mycket surr runt omkring mig.

Puss, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0