Miniuppdatering. För att jag måste.

Nu är det egentligen dags för en längre uppdatering. för det har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Men så kommer det inte bli. Jag orkar inte och hinner inte just nu.

Men i stora drag kan jag säga att flytten gick relativt smärtfritt och det känns hur bra som helst! Jag fick mig en ordentlig smäll på nosen, för Färjestad är riktigt, riktigt bra.

Helgen var den bästa på mycket länge. En hockeymatch, middag och öl med goda vänner, och en hel del mys.

Nu sitter jag i skolan efter en alldeles för seg morgon. Vi filmar för fullt och försöker förstå oss på kameran. Det är riktigt skoj, men rejält krångligt. 

På torsdag drar jag hem till Malung för lite packning, och förmodligen får jag med mig en del kläder tillbaka hit under helgen. 
Ska passa på att spendera lite kvalitetstid med min mami och gå till doktorn. 

Nu börjar min lunch rinna iväg, så jag ska pysa ner till matsalen. 
Till kvällen har jag stora planer. Ligga i soffan med mycket snacks och se på tv. För det är verkligen en sån dag idag.

För övrigt. Kom ihåg Bränd Bockas inflyttningsfestHumlegatan den18e!!! Det kommer bli görsköj!! För er som fortfarande inte fattat det så är det Robin som är Bränd och jag som är Bockas. Kom dit!!!!!  

En längre och djupare uppdatering kommer. Jag lovar. När jag orkar och tar mig tiden.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Jäkla skit att ni ska ha inflyttningsfest den 18e. har ju tenta den 20e så det ska bli en plugghelg :( Men jag kommer komma och hälsa på er i karlstad iaf :) Puss

2008-10-08 @ 13:43:31
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0