Jag vill hem.

Nu sitter jag i det (som vanligt) iskalla Harkmanslottet och längtar hem. Hem till Humlegatan.
Jag åkte hem för att jag behöver kläder. Och för att jag ska till doktorn. Enbart. Hade mycket hellre stannat kvar egentligen.
-----------------------
Jag fick en idé när jag satt på bussen och lyssnade på In Flames Cloud connected idag. En projektidé som man egentligen kan göra hur stor som helst. Och hur kul och användbart som helst. Någonting som jag tror skulle passa mig som handen i handsken. Kom till och med på ett alldeles ypperligt namn på hela grejen. Byline. För att det är det mest perfekta namnet någonsin.
------------------------
Imorgon kommer jag att ha fullt upp, om jag följer min planering rätt. Då måste jag börja packa ihop kläder och andra grejer som är absolut nödvändigt att ta med sig ner till Karlstad nu. Så ska jag tvätta, för min tvättkorg är alldeles överfull. Och så ska jag till doktorn. Jiippiii. Tack svärmor. Så måste jag plocka bort alla mina grejer från syrrans rum, eftersom hon kommer hem imorgon.
-------------------------
För övrigt så fortsätter mina sömnproblem ganska stadigt. Men inatt lyckades jag dock sova en del.
Får se hur det blir de kommande nätterna när jag får sova ensam. Ska passa på att kryssa ordentligt. Men jag har en känsla av att det kommer bli kallt.
Önskar att någon i detta hus skulle kunna säga "ja visst, vi kör ner Lindas säng till henne så att du kan få ta din egen till lägenheten. Så ni får den stora säng ni vill ha. Inga problem." 
Men det är mer än bara temperaturen som är låg i Harkmanslottet. 

Puss, hej. 

: En nattlig promenad i en höstmörk stad. Jag kan inte önaka mig nåt mer :  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0