Det är så tyst, så tyst...

Ännu en sömnlös natt.
Det har blivit lite för många sådana på sistone. Och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag har förflyttat mig till soffan i vardagsrummet för att.. tja, just nu har jag ingen aning om varför faktiskt. För att inte störa antar jag. Från sovrummet hör jag snusningar och snarkningar om vartannat. Och jag är så fruktansvärt avundsjuk.
Själv sitter jag just nu och facineras över en lustig stjärna utanför fönstret. Den svajar fram och tillbaka, upp och ner.
Förmodligen gör den inte det, utan det bara är mitt genomtrötta huvud som spelar mig ett spratt. Eller så är det ingen stjärna, helt enkelt. Det kanske är ett flygande tefat eller något annat skoj.

Pappa tog min kompis bilen till läkaren idag (igår?) och det visade sig att den stackars joxen är dödssjuk.
Mer om detta imorgon (idag?) när jag har lite bättre ljus omkring mig.

Jaha..?
Vad ska jag hitta på?

Klockan är nu tre. Min väckarklocka ringer om två och en halv timme.

: When you are sleeping late at night, I´m alone with open eyes :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0