Ingen motivation till någon rubrik

Jag blir galen när folk vägrar svara i telefonen. Eller sitter i möte hela dagarna "med de andra cheferna". Ingår det kaviar och champagne då också? En helkroppsmassage, kanske?
Min artikel om de arga pendlarna kommer aldrig bli klar.
------------
Nu är det sagt att jag ska jobba kväll både onsdag och torsdag. Vilket suger. Men det får vi iofs se när Jenny kommer till jobbet. För har hon redan gjort det jag ska göra imorgon så är det ju ingen idé.
-------------
Jag har så helvetesjävla ont i knät. Det vägrar bli bättre, snarare sämre. Det är inte kul att gå längre, det är en pina.
Och armen är lika jävlig som vanligt.
Jag ber av hela mitt hjärta, avlägsna min vänstra sida från kroppen. Jag kommer inte sakna den ett dugg.
--------------
Nu är det i alla fall klart. Älsklingen fick jobbet i Norge och jag är jätteglad för hans skull. Men det går för fort. Han börjar redan på måndag och måste åka i helgen. Och i helgen jobbar jag. Så när jag kommer hem på kvällen, då har han redan åkt.
Men jag är inte så jävla sugen på att gå imkring i den stora lägenheten själv och sova i den gigantiska sängen för tre (?) alldeles ensam.
Eftersom jag själv är så kass och aldrig kommer få ett jobb själv utan kommer att få gå hemma hela dagarna.
Nej, nu ska vi inte vara såna.
Det kommer bli görbra det här. Det är ju fint i Norge.
--------------
Helgen blev bra iaf.  En vinkväll med tjejerna och ett besök på ett totalt kasst Harrys.
Sofia blev helt chockad och har flera gånger sedan dess konstaterat "vilken kille du har".
Och visst har jag.
Den bästa.
---------------
Mitt blodsocker ligger nog nere vid fotknölarna nu och det är väl därför jag är lite grinig.
Ska gå och äta lite god mat nu istället så kanske det blir bättre sen.

Puss, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0