Bara tre dagar kvar på jobbet

Det flyter på ganska bra på jobbet just nu. Fast jag är så fantastiskt fruktansvärt övertrött.
Jag har jobbat kväll två dagar i rad nu och det tar på kroppen när man sen ska upp tidigt och jobba dag igen.
Men jag har snart gjort klart två jobb på två timmar. Och det behövs, för chefen har lassat på mig bra mycket idag.
-----------
Det känns som jag jobbar dygnet runt just nu. Det gör jag nästan, halva iaf. Andra halvan sover jag.
Det känns som jag inte spenderar mer än några minuter med min sambo där hemma på senaste tiden.
Och imorgon åker han till det nya landet. Och jag jobbar. Det suger.
Men ikväll slutar jag "tidigt" och jag tänker svansa efter honom hela kvällen. Liksom hänga i byxfickorna.
------------
Min bil är död. Stendöd, tydligen.
Och det var väl så typiskt. Jag tror att han har frusit ihjäl.
Förhoppningsvis är det "bara" batteriet som är slut, dött.
Hur som helst så hoppas jag att han får leva snart igen.
--------------
Jag fick ett svar på mailen idag som kan vara början på ett av mina projekt. Och jag är taggad till tusen. Nu är det bara dags att börja skissa och hoppas på det bästa.
---------------
Det är mindre än en vecka kvar nu. Till handboll och Kjellvander. Och jag blir helt nipprig så fort jag tänker på det. Ha, där kom det där roliga ordet igen.
Nipprig, helt enkelt!
----------------
Tiden tickar på och jag måste fortsätta. Och vänta på att klockan ska bli halv sex så jag får dra mig hemåt till min älskling. --------------
Puss, hej.

The Faint - Phone call
För att jag verkligen inte kan få den ur huvudet. Men det gör inget, för den är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0